کلینیک ترک اعتیاد رویش لاهیجان methadone-clinic ) rooyesh mmt clinic )

موسس : دکتر جواد موسی نژاد | مسئول فنی : دکتر سعید طاعتی راد

کلینیک ترک اعتیاد رویش لاهیجان methadone-clinic ) rooyesh mmt clinic )

موسس : دکتر جواد موسی نژاد | مسئول فنی : دکتر سعید طاعتی راد

متادون در تست اعتیاد ( آیا متادون تست اعتیاد را مثبت می کند ؟ )

در تست ازدواج و استخدامی صرفا مرفین سنجیده می شود و آزمایش مشتقات مورفین که شامل متادون می شود صورت نمی پذیرد.فلذا متادون تست ازدواج و استخدام را مثبت نمی کند.


در آزمایش ادراری تکمیلی – در صورت درخواست – متادون حداکثر تا 10 روز و بوپرکسین حداکثر تا 7 روز تست ادراری مربوطه را مثبت می کند،ولی حضور آن در نمونه ادراری یا سرمی دلالت بر اعتیاد ندارد ، بلکه دال بر درمان اعتیاد یا استفاده به منظورهای پزشکی است.

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 11:08 ق.ظ

سلام دوست عزیز با عرض معذرت کاملا نظراتتون اشتباه محضه من سه روز پیش ازمایش ازدواج دادم متادون مصرف کرده بودم بعد از 24 ساعت مثبت نشون داد لطف کنین واقیعیت را ثبت کنین دروغ نگین ممنون

دوست عزیزمصرف متادون تست روتین ازدواج (تست مرفین) را به هیچ وجه مثبت نمی کند.مگر ان که طبق درخواست مراجعه کنندگان تست اختصاصی متادون (رپید تست متادون) نیز بعمل آید که در مراکز بهداشت ، اقدام روتینی نیست و یا فرد همزمان با مصرف متادون مخفیانه مواد مخدر نیز مصرف کرده باشد و یا از آخرین مصرف او زمان کوتاهی گذشته باشد.

احمد چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 10:23 ب.ظ

باسلام یک ساله قرص متادون وگهگاهی شربت متادون مصرف میکنم چندوقت دیگه میخوام عقد کنم‌وبایدبرم تست اعتیادبدم چکارکنم تو رو خدا کمکم‌کنیدچندبار خواستم ترک کنم به خدا نمیتونم بدنم درد میگیره بی حالی و....
به نطرتون جوابش منفی میشه یامثبت تو رو خدا بادلیل بهم بگید
ممنونم

امین یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 07:29 ب.ظ

سلام خسته نباشید میشه بپرسم قرص بی2 در آزمایش اعتیاد ازدواج منفی میشه یا مثبت من مصرفم رو به روزی یک دوم رسوندم و تا چند روز دیگه باید آزمایش بدم جواباتون هم دیدم ولی مال 3 سال پیش بود گفتم شاید کیت جدیدی چیزی اومده و نشون بده میخواستم ببینم الان بی2 نشون میده ؟ و اگه آره چاره چیه زندگیم به خاطر یه حماقت الکی داره خراب میشه

حسین پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 03:34 ب.ظ

ایا اپیوم وتست الکل پزشک قانونی برای استخدام متادون نشان میدهد ممنون آگه جواب بدین خیلی حیثیتی برا یکی از دوستام میخوام به زندگیش بستگی داره

با سلام
بستگی به نوع آزمایش درخواستی از سوی مرکز دارد.

سید یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 02:18 ب.ظ

خیر متادون در تست اعتیاد ازدواج واستخدامی مثبت نشون نمیدهد.

.

حجت سه‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 01:04 ق.ظ

آقا من یازده روز دیگ آزمایش عقد دارم میخوام بدونم متادون تو آزمایش ازدواج مشخص میشه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد