کلینیک ترک اعتیاد رویش لاهیجان methadone-clinic ) rooyesh mmt clinic )

موسس : دکتر جواد موسی نژاد | مسئول فنی : دکتر سعید طاعتی راد

کلینیک ترک اعتیاد رویش لاهیجان methadone-clinic ) rooyesh mmt clinic )

موسس : دکتر جواد موسی نژاد | مسئول فنی : دکتر سعید طاعتی راد

مدت باقی ماندن مواد ( تریاک ، شیره و ...) در ادرار و جواب تست عدم اعتیاد


پاسخ به چند سوال رایج بازدیدکنندگان گرامی :



 

آقای امیر پرسیده اند :

من روزی 2 گرم شیره مصرف می کنم. می خواستم بدانم معمولا چند روز بعد از آخرین مصرف شیره  و مصرف  متادون به جای آن تست منفی می شود؟


پاسخ به آقای امیر :

به طور متوسط ۷۲ ساعت بعد از قطع مواد مخدر انتظار منفی شدن تست را داریم. اما تجربه نشان می دهد با توجه به طولانی اثر بودن شیره در موارد مصرف طولانی و خوراکی گاهی  تا 7الی ۱۰روز بعد هم تست مثبت می ماند.



 

آقای امید پرسیده اند :

می خواهم برای یک کار دفتری در یک ارگان دولتی تست اعتیاد بدهم . چجوری تست را منفی کنم بدون اینکه ترک کنم؟

به این کار احتیاج دارم لطفا راهنماییم کنید

 

پاسخ به آقای امید :

شما می توانید با مراجعه به مراکز مجاز ترک اعتیاد تحت درمان جایگزینی با متادون یا بوپره نورفین قرار بگیرید و بعد از مدت ۱۰ روز تا دو هفته تست مورفین انجام دهید. و ان شالله برای همیشه – و نه صرفا جهت آزمایش عدم اعتیاد و استخدام – از سوء مصرف مواد مخدر و وابستگی به آن رهایی یابید.




آقای رضا پرسیده اند :

آیا مصرف متادون در آزمایش عدم اعتیاد مورفین نشان داده می شود و آزمایش ادرار را مثبت می کند ؟ خواهشمند است راهنمایی بفرمائید.


پاسخ به آقای رضا :

خیر - در تست های روتین عدم اعتیاد ، مرفین تست انجام می شود که مصرف متادون موجب مثبت شدن آن نمی شود.


 

نظرات 30 + ارسال نظر
فرزانه دوشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:04 ق.ظ

سلام
یه سوال داشتم.میخواستم ببینم این که گفتین ۷۲ ساعت بعد از قطع مصرف تست اعتیاد منفی میشه منظورتون تستاییه که تو داروخونه هاس یا تو آزمایشگاه؟

احسان شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 07:05 ب.ظ

سلام وقت بخیر
من باید حداکثر هشت روز دیگه آزمایش اعتیاد بدم برای ازدواج و درحال حاضر روزی یک گرم حداقل شیره میخورم و از فردا برنامه متادون درمانی رو شروع میکنم منظورم شربت متادونه و حداکثر هشت روز دیگه باید آزمایش بدم نمیدونم چکار کنم چون ممکنه نتونم آزمایش رو به تعویق بندازم
تصمیم جدی و قطعی دارم برای ترک ولی دیر اقدام کردم برای اینکار . از شما استدعا دارم راهنماییم بکنید
متشکرم

احسان شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 07:13 ب.ظ

سلام
میخوام بدونم مصرف شربت متادون در آزمایش تخصصی مربوط به شیشه یعنی آمفتامین یا متان فتامین تاثیر داره و من که شیشه مصرف نمیکنم و برای منفی شدن جواب آزمایش مورفین که مربوط به ازدواجه و البته برای ترک دائمی و انشالله همیشگی مبادرت به مصرف شربت متادون نموده ام تاثیر داره و باعث مثبت شدن تست شیشه میشه یا نه
لطفا پاسخ بدید چون متاسفانه علیرغم عدم مصرف شیشه . خانواده همسر آینده م مشکوک هستند به اینکه من شیشه مصرف می کنم و ممکنه که ازم بخوان تا آزمایش تخصصی شیشه بدهم لطفا راهنماییم بکنید

محسن سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:32 ب.ظ

سلام. با یه بار استفاده ماری جوانا تا چند روز مثبتی تو خون میمونه؟ و برای منفی کردن تست خون چکار باید کرد؟ ممنون

حسین دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:54 ق.ظ

سلام.من ماری جوانا مصرف میکنم و میخوام بدونم تویی آزمایش اعتیاد برای کارم مثبت میشه یا نه؟ با تشکر

[ بدون نام ] یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام آیا مصرف متادون در ازمایش اعتیاد ازدواج نشان می دهد؟

آرمان شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 07:44 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید

من صب یک چهارم قرص ترامادول 200 رو استفاده کردم. فردا برای سر کار میخوام تست اعتیاد بدم. به نظرتون مثبت می شه؟
هیچ مصرف سیگار و مواد رو ندارم و این اولین بار بود ک مصرف کردم

با تشکر

یزدانی شنبه 15 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 06:26 ب.ظ

سلام آقای دکتر من میخوام آزمایش اعتیاد برای گواهینامه بدم والان 15 روز است متادون میخورم روزی 3 سی سی وخودم کیت گرفتم کیت مرفینم مثبت درآمد نمیدانم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید کلافه شدم اگه جوابم را سریعتر بدین ممنون میشم

امین یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 12:45 ق.ظ

باعرض سلام وخدا قوت خدمت اقای دکتر
من مصرف متادون رو تقریبا یک سالی هست شروع کردم وبه روزی ٢٥ سی سی رسیده بودم
از قرار معلوم میخوام برم خواستگاری یک سی سی یک سی سی کم کردم از ٢٥ سی سی الان به ٨ سی سی در روز رسوندم
میخواستم بدونم برای آزمایش ازدواج مصرف متادون رو نشون میده اگه میده باید از چندروز یا چند ساعت قبلش مصرف رو قطع کرد که آزمایش نشون نده؟؟
البته ترکمم به امید خدا میخوام ادامه دار وهمیشگی باشه ان شاالله خدا کمکم میکنه
ممنون میشم اقای دکتر جواب رو برام ایمیل کنید

علی پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1395 ساعت 09:12 ق.ظ

ایا مصرف بوپرونورفین ازمایش تست اعتیاد ازدواج را مثبت میکند خواهشا راهنمایی کنید.

خیر

[ بدون نام ] جمعه 30 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 02:42 ق.ظ

سلام،متادون،یا قرص بی۲جواب ازمایشش چیه

محمد یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 10:59 ق.ظ

میخواستم یدونم پتیدین توی آزمایش ادرار نشان داده میشه؟
چون من دوروز پیش جهت درد کلیه بهم زده شده بود که الان آزمایش عدم اعتیاد دادم

بسته به عملکرد بدنی فرد متفاوت می باشد

متادون چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 12:02 ق.ظ

متادون رو ازمایشگاها نشون میده دوست من بعد ۶ روز ک از قطع مصرفش گذشته بود ازمایش داد مثبت شد،پس مراقب باشید بی گدار به اب نزنید, قبل ازمایش برید کیت متادون بگیرید چون کیتش با کیت مورفین فرق داره،در پنته حق

اگه از آزمایشگاه اختصاصا تست متادون خواسته شود و از کیت متادون استفاده شود ، بله.ولی غالبا در آزمایش های ادارات و استخدامی تست مرفین بعمل می آید نه متادون(بابت جنبه درمانی)

اسفندیار پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 06:31 ب.ظ

ترک شیره

زخم خورده سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 05:17 ق.ظ

دوستان عزیز مصرف متادون تا15روزدر ازمایش عدم اعتیاداذدواج نشان داده میشود خواهشا زندگی خودتونو خراب نکنید یکی از دوستان من همین بلا سرش امد ودرضمن اصلا هم یکباره ول نکنید چون دوستم اینکارو کرد وروده وکبدش به مشکل جدی برخورد سریع به پزشک مراجعه کنید وباهماهنگی پزشک وزیرنظرخودپزشک ترک کنید. یاعلی

tanha شنبه 28 دی‌ماه سال 1398 ساعت 02:46 ق.ظ

سلام خسته نباشید میشه بدونم برای آزمایش عدم اعتیاد برای ازدواج آزمایش ادرار میگیرن یا آزمایش خون
بعد اینکه اگه کسی سه نخود شیره رو توی دوروز مصرف کنه اثرش تا چند روز توی بدن طرف میمونه
خواهش میکنم جواب بدین لطفا

بهار سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 02:51 ب.ظ

ایا شربت ترک اعتیاد روی جوتب تست اثر داره؟

نیما جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 07:00 ب.ظ

سلام...
میخوام از کسی تست بگیرم ولی متاسفانه میدونم آدم بسیار آب زیر کاهیه و میدونم شیره تریاک مصرف میکنه چطور میتونم به پدرش ثابت کنم. تصمیم من اینه که کمکش کنم تا ترک کنه

خاکی پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 10:05 ب.ظ

سلام.ایا تریاک کشیدن هم با کیت نشان میدهد؟تروخدا جواب بدین؟
یا فقط کسی شیره مصرف میکنه نشون میده

Darya دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 11:39 ب.ظ

سلام من شب سه شنبه مقدار یک گرم شیشه مصرف کردم وپنچ شنبه قراره ازم ازمایش بگیرند چکار کنم در خون و ادرار جواب منفی باشه????

فرزانه دوشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 11:33 ق.ظ

سلام برای آزمایش خون تریاک و سیگاری تا چند روز نشون میده لطفا جواب بدین خیلی مهمه آزمایش ازدواج؟

ابوالفضل پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام وقت بخیر
میخواستم بدونم آزمایشی ک قبل ازدواج میگیرن مورفین هم نشون میده
تا چند روز بعد مصرف تریاک آزمایش مثبت میشه
لطفاً راهنماییم کنید

سمیه شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 07:06 ب.ظ

من سه روز پیش شیره کشیدم چند روز صبر کنم بعد ازمایش قبل ازدواج بدم که منفی بشه

زهرا دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 05:53 ب.ظ

خیلی درد داره ترک اعتیاد

بلبل یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 11:03 ب.ظ

سلام من ی تیکه شیره بود یا تریاک رو قاشوق بود ی تیکه کوچیک خوردم الان ۳روز گذشته ایا تو ازمایش معلوم میکنه

سارا پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 07:39 ب.ظ

اقا من اومدم ب جا ی بنده خدا تست بدم ادرار خودمو دادم من اصلا اعتیاد ندارم حالا جواب اومده ک اعتیاد داری تکلیف من چیه؟؟؟ممکنه تداخل مواد غذایی یا هرچی باشه اصلا مگه همچین چیزی میشه

علیرضا دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 03:18 ب.ظ

سلام آقا من کلا ۴ تا دود گرفتم دیروز فردا ازمایش خون میخوان بگیرن از محل کار نشون میده ایا؟ اگه میده چیکار کنم منفی باشه

غرزی چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 10:27 ق.ظ

من ترک کردم بدون کمک کسی تنهایی تو خونه بدون قرص نمیگم سادس ولی همچی ب طرز فکر ما بستگی داره فکرت درست کن بخاه شروع کن تازه میفهمم چقد زندگی زیباس وقتی ب چیزی وابسته نیستی تازه ادم زندگی میکنه اول مغزت درست کن. یا علی

غلام علی کاظمی یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 01:52 ب.ظ

خداوکیلی تریاک ۶ تا۸ ساعت در خون میماند

مریم یکشنبه 21 دی‌ماه سال 1399 ساعت 01:33 ق.ظ

سلام ممنون میشم جوابموزودبدین
میخاستم بپرسم فردی که شیره میکشه تا چند روزعلاعمشو دارهوازکجایفهمیم فرد تازه کشیده یهساله میکشه تفریحیه چیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد